Giftemål i Quito


Den 19. februar, på tinghuset i Quito giftet jeg meg med min Silvana. Etter å ha samlet en bunke med dokumenter og reist fra Cuanca til Quito for å gifte meg, var alt endelig klart for å formalisere forholdet :) 





Hennes tante og onkel var vitner og etter å ha signert ett dusin nye dokumenter var vi til slutt mann og kone.  Vi måtte også skrive oss inn i den store boken, ettersom datamaskinen enda ikke er oppfunnet i Ecuador ;)

Nå er det bare å vente på den store festen, hvor vi skal ha en liten ringsermoni. Deretter har vi ett synlig symbol på vårt ekteskap. Te amo mucho, mi princesa!

7 kommentarer:

Ladyblade sa...

Lovely photos Svein. I know I've already said this several times, but congratulations to you both again. :)

Anonym sa...

Gratulere så mykje tel dåkker bægge :) E så arti at du ha funne de ei så flott jentæ :) Kos dåkker, å nyt hvetebrødsdagan.
Klæm frå åss på Kjønnåsn.

Anonym sa...

Og når blir det fest i Noreg??? :D :D

Terje K sa...

Vi i Moskva stiller oss i gratulasjonsrekka:)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med giftemål Svein Åke! Veldig veldig hyggelig!

Søsteren min, Marie, har en kjæreste fra Equador/Sverige. Han er faktisk på vei til Quito nå. Han skal studere der.

Hilsen Kristian HP

Kjerringnes sa...

Thanks LB!!!

Tusen takk alle sammen.

Silvana Tapia sa...

Thanks for this sweet post baby, hopefully they will invent computers here soon :P

Te amo, para toda la vida!

Legg inn en kommentar

Kommentarer mottas med takk.