Jenta mi


Då er det vel på høg tid med ein presentasjon av ho som drog meg til den andre sida av kloden:

Silvana (Silvi) er utdanna advokat, og underviser for tida på universitetet her. Fredag var me på universitetets julebord, og ho klarte å dra meg ut på dansegolvet opptil fleire gongar. På bildet er me klare til avgang.

Me feirar dag nesten på same tid, ho venta til dagen etter meg og er 5 år yngre. Kjekt med ungt følge ;)

Ho er ein aktiv bloggar, og hjalp meg med denne sida her. Elles er ho musikkinteressert, sjølv om musikksmaken hennar er meir lik musikken bror min høyrar på. Glad i dyr (har jo El Dodo som vart presentert her om dagen) og ikkje minst språkmektig. Spansk, engelsk, fransk og italiensk er språka ho beherskar no. Norsk kjem om litt :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Heisann. Ikke lett å få kontakt med denne gutten. :-) Godt å høre dere har det bra! Flott jente du har funnet deg. Ha en riktig god jul og godt nytt år! På tide å dra opp til mamma og pappa for julefeiring her. Ane har tatt turen til Oslo. Hils! - Vidar

Legg inn en kommentar

Kommentarer mottas med takk.